Klacht Direct Ferries: Ticket online besteld en via iDEAL betaald maar niks ontvangen

Klachtnummer
# 381898
Gebruiker
VijfdeKonijn#882
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bootticket geboekt via direct ferries .nl ik heb wel betaald maar geen bevestiging noch ticket heb ontvangen. er is niet geregeerd op de mails. Er valt niets te doen. Ze hebben druk met de zomer en daar moet er begrip voor zijn volgens de veer dienst. Het bechermen van consumenten is ver te zoeken. Vakantiegevoel is in ramp tempo omgezet naar zorg en ellende. Het kan anders! consument recht krijgen om de betaling terug te draaien wanneer de winkel de afspraak niet nakomt. En niet de arme burger achter de grote boeven laten renen

De oplossing

Geld terug 224,75 en zo snel mogelijk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen