Klacht Direct Ferries: Twee maal de zelfde overtocht betaald.

Klachtnummer
# 368538
Gebruiker
Theo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het boeken van een overtocht Toulon-Ajaccio is het bedrag twee maal overgeboekt door dat de eerste keer een foutmelding werd gegeven bij de betaling. Later bleek het bedrag twee maal te zijn afgeboekt.

De oplossing

Te veel betaalde overboeking terug storten op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen