Klacht Direct Ferries: Weigeren geld terug te geven, en een hele slechte service bieden.

Klachtnummer
# 374655
Gebruiker
Denise
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks 48 uur voor vertrek alsnog geen geld terug krijgen.
Zo spreken ze hun eigen policy tegen.
Ze vertellen je dat ze het uitzoeken en je bellen, maar ze bellen je nooit meer terug.
Wanneer je vraagt naar een leidinggevende zijn ze altijd in bespreking.
hun antwoord is nee, ze komen niet met een andere passende oplossing.

De oplossing

Ik wil fatsoenlijke service en een passende oplossing voor dit probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen