Klacht Direct Ferries: Wij gaan niet mee akkoord met het aanbod van Direct Ferries van een voucher

Klachtnummer
# 449543
Gebruiker
wachtend_op_reactie..
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben onze boeking via Direct Ferries bij P&O Ferries geannuleerd. Een email laat weten dat Direct Ferries ons een voucher aanbiedt.

We hebben een extra verzekering afgesloten, te weten Gratis Annuleren(€21,60).

Daarnaast is het nog bijna twee(!) maanden tot vertrek, we annuleren dus ruim genoeg van tevoren.

Wij gaan niet mee akkoord met het aanbod van Direct Ferries van een voucher en eisen het bedrag terug op onze rekening.

De oplossing

Dat het bedrag wordt teruggestort op de rekening zoals overeengekomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Direct Ferries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direct Ferries?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen