Opgelost door DirectSale : Achter mijn geld aan moeten zitten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 484305
Gebruiker
Gebruiker1532967175
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een bestelling geplaatst maar iets besteld waar ik toch geen gebruik van wil maken nu heb ik het niet uitgepakt maar meteen retour verzonden en ben nu al meer dan 1 maand aan het mailen en bellen enz enz om mijn geld terug te krijgen slechte zaak al zeg ik het zelf

De oplossing

Ik wil mijn geld nu toch wel zeer snel terug hebben

1 reactie

  1. Auteur
    DirectSale
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.W.L.,

    Bedankt voor je bericht. Excuses dat het geld nog niet was teruggestort. Ik heb dit nu direct voor je in orde gemaakt en de terugbetaling verwerkt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1532967175
Datum
Uiteindelijke oplossing
Per direct hebben zij het in werking gezet en mij terug betaald
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DirectSale ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen