Opgelost door DirectSale : Niet nakomen garantie op MacBook Pro

content Opgelost
DirectSale trekt zich van garantie niets aan

Apple MacBook Pro met probleem dat ontstond net buiten eerste jaar Apple garantie. DirectSale is verantwoordelijk voor tweede jaar. Ze geven niet thuis. Na 8 maanden aan het lijntje te worden gehouden nog steeds niet opgelost. Medewerkers (een hele trits voornamen van medewerkers al verzameld) geven schriftelijk aan dat DirectSale binnen garantie moet herstellen (2e jaar). Vervolgens wordt in een mail aangegeven dat een colleg het oppakt en contact met me opneemt. De volgende mail is dan weer “je moet bij Apple zijn”, waarna het circus weer van vooraf aan begint als ik de situatie uitleg. Ik vraag me af of er meer mensen met garantieklachten zijn. En of we niet gezamenlijk actie moeten opzetten via een van de consumentenprogramma’s. Ondanks veelvoudig verzoek gebeld te worden geen enkele actie vanuit DirectSale. DirectSale doe iets!

Repareren binnen garantie.

DirectSale
    Beste Jos,

Ten eerste wil ik excuses aanbieden voor eerder contact. Ik heb met stomheid zitten lezen hoe je "heen en weer" gestuurd bent. Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met een label en een kortingscode voor het ongemak.

Ik wens je een fijne dag toe!

DirectSale trekt zich van garantie niets aan
Eindelijk respons en een oplossing is in zicht. De laptop wordt gerepareerd. Reparatie onder garantie en een tegoedbon van €50 als vergoeding voor het “heen en weer” sturen 8 maanden lang. Ik zou jullie adviseren dit op te pakken, ik ben anders genoodzaakt er een juridische zaak van Te maken. Gezien jullie wijze van communiceren en het opgebouwde dossier lijkt me dat niet erg wenselijk irt jullie imago.

Ook een klacht indienen over DirectSale ?