Klacht Direktbank: Automatisch Incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 99225
Gebruiker
Dannypaalvast
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben al sinds 2 oktober 2014 bezig om een automatisch incasso te regelen voor mijn hypotheek. De voorwaarde voor het afsluiten van deze hypotheek was dat ik een machtiging voor een automatisch incasso af zou geven. Helaas is dit nooit verwerkt en na ongeveer 20 keer telefonisch en per e-mail contact te hebben gehad nog steeds niet geregeld.
Medewerkers hebben verscheidene keren beloofd dat het geregeld zou worden, maar vervolgens werd er niets geïncasseerd. Brieven met extra berekende rente zijn echter wel volledig geautomatiseerd bij de Direktbank.

De oplossing

Ik ben tevreden als er een automatisch incasso is geactiveerd voor mijn hypotheek.

3 reacties

  1. Auteur
    Direktbank
    Datum
    Geachte heer Paalvast, wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Het verzoek staat uit om automatisch incasso in te regelen, echter dit zal niet voor de incasso van eind deze maand geregeld zijn. Dit is op zijn vroegst geregeld voor de incasso van eind maart.
  2. Auteur
    Dannypaalvast
    Datum
    Bedankt voor de reactie. Ik begrijp dat dit volgende maand pas afgerond kan zijn.
    Ik hoop echter van harte dat het deze keer wel naar tevredenheid wordt geregeld, aangezien ik het antwoord "het zal volgende maand opgelost zijn" al een aantal keer heb gehoord, waarna er vervolgens wederom niets is geregeld.
    Daarnaast vind ik het jammer dat ik me tot deze website moet melden om serieus genomen te worden.
    Ik wacht het af.
  3. Auteur
    Dannypaalvast
    Datum
    Geen reactie meer ontvangen van de Direktbank dat mijn automatisch incasso eindelijk is verwerkt. Ik wacht het einde van de maand af en anders meld ik me weer opnieuw.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dannypaalvast
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Direktbank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen