Klacht Direktbank: Automatisch Incasso

Dannypaalvast

Ik ben al sinds 2 oktober 2014 bezig om een automatisch incasso te regelen voor mijn hypotheek. De voorwaarde voor het afsluiten van deze hypotheek was dat ik een machtiging voor een automatisch incasso af zou geven. Helaas is dit nooit verwerkt en na ongeveer 20 keer telefonisch en per e-mail contact te hebben gehad nog steeds niet geregeld.
Medewerkers hebben verscheidene keren beloofd dat het geregeld zou worden, maar vervolgens werd er niets geïncasseerd. Brieven met extra berekende rente zijn echter wel volledig geautomatiseerd bij de Direktbank.

Ik ben tevreden als er een automatisch incasso is geactiveerd voor mijn hypotheek.

Direktbank
    Geachte heer Paalvast, wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Het verzoek staat uit om automatisch incasso in te regelen, echter dit zal niet voor de incasso van eind deze maand geregeld zijn. Dit is op zijn vroegst geregeld voor de incasso van eind maart.
    Dannypaalvast
    Bedankt voor de reactie. Ik begrijp dat dit volgende maand pas afgerond kan zijn.
    Ik hoop echter van harte dat het deze keer wel naar tevredenheid wordt geregeld, aangezien ik het antwoord "het zal volgende maand opgelost zijn" al een aantal keer heb gehoord, waarna er vervolgens wederom niets is geregeld.
    Daarnaast vind ik het jammer dat ik me tot deze website moet melden om serieus genomen te worden.
    Ik wacht het af.
    Dannypaalvast
    Geen reactie meer ontvangen van de Direktbank dat mijn automatisch incasso eindelijk is verwerkt. Ik wacht het einde van de maand af en anders meld ik me weer opnieuw.

Dannypaalvast

Ook een klacht indienen over Direktbank?