Klacht Direktbank: Direktbank en hypocasso jagen onschuldige mensen uit huis !

sanar

In 1999 een waerdye polis gekocht bij stad Rotterdam, l Fortis en ASR. Deze kon aan de hypotheek tzt gekoppeld worden. Zo gedaan, een hypotheek bij ASR. In 2009 ons toenmalige huis verkocht, overdracht via notaris. Inmiddels woonden we in onze nieuwe woning en kwamen ineens acceptgiro's binnen van eh....ASR. Totaal confuus de notaris gebeld ,wat bleek ASR had een fout gemaakt de hypotheek niet doorgehaald in het register. Nu maken ze vaker foutjes want we vielen extra in de prijzen met onze woekerpolis. Uiteindelijk werd ons een nieuwe hypotheek in de strot geschoven. Aflossingsvrij ! 6.2% 10 jaar vast. Daarna ons blauw betaald niets afgelost en geen voorstel voor annuïteiten of lagere rente om ons te helpen. Asr heeft lekker z'n shit dossiers verkocht aan ABN AMRO hypocasso direktbank en dat zijn maniakken ! Had aangegeven een oplossing te Willen, aflosbaar en lagere rente, nee hoor....gewoon bosveld en hypocasso erop zetten je verschuilen en stalken op social media, pure pesterij!

Om uit deze slepende impasse te komen graag een oplossing !! Niet verschuilen en stoppen met consumentje pesten. Neem verantwoordelijkheid voor uw fouten en laat consumenten niet in de kou staan !!! Oplossing lage Rente, huidige rente 2-2,5% en annuïteiten of spaarvorm. Zodat er ook daadwerkelijk afgelost wordt want over 4 jaar loopt dit af en dan begint het hele circus opnieuw. Van 10 jaar 4% teveel Rente te hebben betaald is deze hypotheek eigenlijk wel afgelost vindt u ook niet ?

Geachte mevrouw Kok,

Wij hebben meermaals aangeboden om met u het gesprek aan te gaan om tot een oplossing te komen. Dat heeft tot op heden niet geleid tot de door u gewenste oplossing. Wij wijzen op alle correspondentie die hier reeds over gevoerd is, wij namen waar dat hier ook nog gesprekken over gevoerd worden.

Wij raden u aan om met deze betreffende partijen nader contact op te nemen voor de meest recente informatie.

Beste direktbank,
    Er is juist geen communicatie mogelijk met u / binnen uw organisatie. Een soort vertragingstactiek. Kastje muur verhaal. Ik hoop dat consumenten dit lezen en er lering uit trekken en zich ook melden. Voor 20.000 euro zo'n heisa maken. Dubbele kosten rekenen, stalken, jarenlang zijn we in de maling genomen door u en andere banken.
    Telkens laat u de consument in de kou staan. Mensen voor 20.000 EUR het huis uit jagen. Dat is uw oplossing ??? Chapeau !! :-(
    Geachte mevrouw Kok,

Wij handhaven ons antwoord van 28 december 2015.

sanar
    volgens abn amro en direktbank moet ik maar een procedure via Kifid volgen. Geen oplossing, maar wegsturen. nou dat gaan we dan maar doen...kifid it is.
    sanar
    procedure bij kifid opgestart.

sanar

Ook een klacht indienen over Direktbank?