Opgelost door Direktbank: Het onjuist verwerken van van te voren opgegeven bedragen aan extra aflossing op twee verschillende leningsdelen.

Jack

Op 3 mei j.l. heb ik zes !!! brieven ontvangen omtrent 4 aflossingen op twee leningsdelen.
twee daar van hadden al in april moeten gebeuren echter door een fout van direktbank is dat niet gebeurd. Na eerdere communicatie zou dit hersteld worden begin mei, met valutadatum 1 april 2016. Na telefonisch contact bleek dat mijn aflossing van € 286,95 op twee leningsdelen was afgeboekt dit is weer gecorrigeerd met een verhoging van het leningdeel per 1 mei 2016. Tot zover kan ik het nog volgen.Echter op 4 mei WEER twee brieven met een verhoging van mijn eerdere aflossingen van € 886,95 en 484,44 !!!! Dit is nu al de 3e keer binnen een paar maanden dat er fout op fout word gemaakt. Ik heb het eigenlijk helemaal gehad. Als nu een simpele aflossing duidelijk op papier al niet goed kan gaan, ik ben nu het gehele overzicht kwijt en bovenal het vertrouwen in direktbank, dat is eigenlijk nog erger want ik vertrouw het bedrijf eigenlijk niet meer als zoiets simpels als dit niet goed kan gaan.

Uiteraard uitleg geven waar en hoe het mis is gegaan, telefonisch wordt ik afgescheept met een verbeterpunt voor in de toekomst echter hier koop ik niets voor. !!
Gezien al mijn tijd en moeite (zie ook mijn eerdere klacht(en) van amper een paar maanden geleden welke allemaal gegrond waren en gecorrigeerd) zou het een fijn zijn een compensatie te krijgen voor al deze verloren tijd. Verder zou ik nu graag eens willen weten wat de bedragen er nu nog openstaan op de twee leningsdelen namelijk de Aflosvrijehypotheek en de Beleggingshypotheek.

Direktbank
    Uw klacht is in behandeling genomen. Ik heb u een e-mail ter bevestiging gestuurd.

Direktbank
    Jack
    Inmiddels is het juiste bedrag verwerkt, als compensatie zou direktbank een bedrag aan aflossing voor eigen rekening nemen.
    En nu maar hopen dat het i de toekomst niet meer voor komt

Jack

Ook een klacht indienen over Direktbank?