Klacht Direktbank: Torenhoge boete en geen rentemiddeling

Klachtnummer
# 179337
Gebruiker
DJ
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Helaas wil de direktbank geen rentemiddeling aanbieden maar bij oversluiten . Wel een torenhoge boete mocht je overgaan naar een andere bank met een beter rente tarief. In ons geval meer dan 30k , dit is niet neer van deze tijd en onacceptabel . Dit geheel maakt het onacceptabel en totaal niet klant vriendelijk. De Abnamro die onderdeel van de direktbank is heeft is dit wel maar Direktbank niet.

Schandalig dat men zo met klanten omgaat.

De oplossing

Nieuwe hypotheek, desgewensd bij de direktbank en omzetten naar een nieuwe hypotheek vorm met aflossen en daarbij een gunstig rente tarief

2 reacties

  1. Auteur
    Direktbank
    Datum
    Beste heer Molenaar,

    Ik stuur u een e-mail met de reactie op de klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Direktbank
  2. Auteur
    DJ
    Datum
    Slechte reactie per mail ontvangen, verschuilen zich achter regels, ipv meedenken met de klant, en een boete rent van 38.000 euro is niet meer van deze tijd. Dit kan niet alleen de derving van rente zijn, hier zit ook een boete in. De Direktbank denkt niet in oplossingen. En willen zeker niet dat ze een zekerheid hebben dat de klant wil aflossen. Zeer slechte voortgang

Ook een klacht indienen over Direktbank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen