Opgelost door Direktbank: uitbetaling/afhandeling vrijkomen beleggingsrekeningen

Wim

Wegens scheiding noodgedwongen huis moeten verkopen.
Restschuld tot gevolg.
Bij ASR en Reaal de beleggingsrekeningen opgevraagd om tijdens passeren van mijn huis, 07-07-'14, de afrekening te kunnen voldoen. 90% werd verrekend, het restant zou zsm op mijn rekening worden gestort. Daarom diende ik ca. 5000Euro uit eigen middelen bij te leggen. Door een flexibele houding van mijn makelaar ben ik er in geslaagd.
Ondertussen heb ik een ander huis gekocht en over een week krijg ik hiervan de sleutel.
Veel, heel veel telefoontjes en frustraties heeft het me gekost. Waar blijft mijn geld?!
Steeds opnieuw het zelfde verhaal aanhoren dat ze het erg vervelend voor me vinden, het bedrag niet terug kunnen vinden ondans dat dit al 14 dagen of langer geleden is overgemaakt etc. "We bellen u terug", heb ik wel tien maal te horen gekregen maar werd niet teruggebeld. Niemand lijkt in staat of bevoegd te zijn klanten adequaat te behandelen.

Vlottere afhandeling.
Tegemoetkoming in de materiele (verlies rente over twee maanden, telefoonkosten, tijd)) en immateriele kosten (ergernissen, opschuiven data notaris, uitstel van bealing makelaarskosten, herhaalde uitstel betaling bankgarantie, problemen krijgen van hypotheek, .....)

Direktbank
    De klant is op 1 september gebeld en het geld wat de klant tegoed had is op 1 september aan de klant overgemaakt. In het telefoongesprek gaf de klant aan tevreden te zijn dat het nu afgehandeld is. Hiermee is deze klacht voor ons afgehandeld.
    Wim
    Het eindelijk hebben van mijn geld stemt me tevreden, natuurlijk.
    Ontevreden blijf ik over de hele gang van zaken, trage afhandeling en kosten welke ik hierdoor heb moeten maken.
    Hierover hoor ik niets terug van de Direktbank.
    Een genoegdoening zou op zijn plaats zijn.
    Direktbank
    We hebben telefonisch contact gehad met de klant en zijn tot een oplossing gekomen. Dit wordt schriftelijk aan de klant bevestigd.
    Wim
    Klacht naar tevredenheid en netjes opgelost

Wim

Ook een klacht indienen over Direktbank?