Klacht Direktbank: Vermoedelijk dubbel betaalde hypotheektermijn

Klachtnummer
# 88845
Gebruiker
Johnny
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds april 2014 al bezig, na overgang dienstverlening van ASR naar Direktbank 1 groot drama.

ASR betaalde ik hypotheek vooraf, Direktbank incasseert achteraf, april 2014 dubbel betaald maar volgens Direktbank niet. Overzichten van gedane betalingen zijn toegezegd maar tot op heden niet ontvangen. Op advies klantenservice bedrag gestorneerd met BKR registratie als gevolg. Oktober 2014 alsnog dubbel betaald, BKR blijft echter staan. Overzichten ontbreken nog steeds, blijkbaar hebben ze geen inzicht in mijn hypotheek over de gehele looptijd en is de informatie versplinterd in verschillende computersystemen.

Nu verzakkingen fundering van mijn huis (hun onderpand) moet dringend gerepareerd. Dankzij Direktbank kan ik echter hier geen geld voor lenen!! Huis verzakt steeds verder en schade wordt groter. Direktbank wordt er niet warm of koud van, actie of reactie is teveel gevraagd. Straks zit ik met een hypotheek zonder onderpand...

De oplossing

Graag overzichten van alle gedane betalingen vanaf 2009 waarmee duidelijk wordt of ik nu wel of niet dubbel heb betaald en doe iets aan de BKR registratie, meteen!

2 reacties

  1. Auteur
    Direktbank
    Datum
    We hebben uw klacht in behandeling genomen en hebben u per e-mail hierover geïnformeerd.
  2. Auteur
    Johnny
    Datum
    Ik heb een mail ontvangen, als het goed is ontvang ik toch nog de overzichten, ik hoor binnen twee week meer (dat zeggen ze altijd maar hopelijk dankzij dit medium gebeurd dat nu ook daadwerkelijk).

Ook een klacht indienen over Direktbank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen