Klacht Direktbank: Vermoedelijk dubbel betaalde hypotheektermijn

Johnny

Sinds april 2014 al bezig, na overgang dienstverlening van ASR naar Direktbank 1 groot drama.

ASR betaalde ik hypotheek vooraf, Direktbank incasseert achteraf, april 2014 dubbel betaald maar volgens Direktbank niet. Overzichten van gedane betalingen zijn toegezegd maar tot op heden niet ontvangen. Op advies klantenservice bedrag gestorneerd met BKR registratie als gevolg. Oktober 2014 alsnog dubbel betaald, BKR blijft echter staan. Overzichten ontbreken nog steeds, blijkbaar hebben ze geen inzicht in mijn hypotheek over de gehele looptijd en is de informatie versplinterd in verschillende computersystemen.

Nu verzakkingen fundering van mijn huis (hun onderpand) moet dringend gerepareerd. Dankzij Direktbank kan ik echter hier geen geld voor lenen!! Huis verzakt steeds verder en schade wordt groter. Direktbank wordt er niet warm of koud van, actie of reactie is teveel gevraagd. Straks zit ik met een hypotheek zonder onderpand...

Graag overzichten van alle gedane betalingen vanaf 2009 waarmee duidelijk wordt of ik nu wel of niet dubbel heb betaald en doe iets aan de BKR registratie, meteen!

Direktbank
    We hebben uw klacht in behandeling genomen en hebben u per e-mail hierover geïnformeerd.
    Johnny
    Ik heb een mail ontvangen, als het goed is ontvang ik toch nog de overzichten, ik hoor binnen twee week meer (dat zeggen ze altijd maar hopelijk dankzij dit medium gebeurd dat nu ook daadwerkelijk).

Ook een klacht indienen over Direktbank?