Klacht Direktbank: zeer slechte bank

Klachtnummer
# 198755
Gebruiker
1951
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben al enige jaren bezig met deze bank zelfs de kifit ingeschakeld maar die is van en voor de bank, mijn vrouw is enige jaren geleden overleden lange tijd toch post op haar naam.
2 jaar goed gegaan nu sinds enige maanden weer op haar naam, ben ook bezig om de hypotheek over te zetten. afspraken worden niet nagekomen, vandaag de bevestiging gekregen voor 17.00 uur wordt u terug gebeld, maar is weer niet gebeurd
Op advies van de Direktbank aktie genomen om de beleggingsdepot op te zeggen bij ASR bank is door Direktbank geweigerd (was hun verzoek ?? ) de ene afdeling weet niet wat de andere doet, is telefonisch toegegeven
Ik heb geen contract getekend met deze bank, maar met ASR ( waar k bijzonder tevreden over bent)
Deze bank is slecht en komt geen afspraken na en hebben niets met klanten te maken

De oplossing

direct terug zetten naar asr

0 reacties

Ook een klacht indienen over Direktbank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen