Klacht Dirk van den Broek: De filiDe manager Yonnes Marroum weigert het apparaat ter reparatie in ontvangst te nemen

Klachtnummer
# 567608
Gebruiker
H.B. Deltenre
Datum
0 reacties

Details

Klacht

betreft: aankoop 1 Kinzo ruitenreiniger op 31/07/2000. Maria Heinekenplein Amsterdam
Betaald €14.99 garantie periode 2 jaar zoals op de verpakking is afgedrukt.

Het apparaat is stuk sinds mei 2021 en knippert snel en zuigt geen water meer op.
Volgens de bijgeleverde instructie moet de dealer worden geraadpleegd.

Gewenste oplossing

Voorkeur: apparaat vervangen.

Mogelijkheid 2: apparaat is aangeboden in november 2021. Volgens d Consumentenbond is de schade 14.99 minus 14.99x 15/24 = €5.42
( in mijn bezit 31 juli 2020 tot 1 nov.2021= 15 maanden en 24 maanden garantie).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dirk van den Broek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dirk van den Broek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen