Klacht Dirk van den Broek: Dezewijze ruikt naar oplichterij.

C.A.M. Grasveld

Ik tank regelmatig mij Dirk in Katwijk aan Zee. Nu blijkt dat elke keer dat je tankt er Euro 125.00 van de bankrekening wordt afgeschreven. Daarna het bedrag dat je hebt getankt. Kennelijk zie je dat niet op je bankrekening, want het schijnt normaal meteen te worden teruggestort. Helaas niet gisteren. Ik heb meteen het bedrijf gebeld en gevraagd waar ik die Euro 125.00 voor heb moeten betalen. Antwoord dat is een normale praktijk van het bedrijf dat wij hebben ingehuurd voor de tankstations. Na nog een telefoontje werd mij verteld dat ik het bedrag binnen 48 (!) uur weer teruggestort krijg. Nu 24 uur later is dat bedrag nog niet terug. Ik vind dit rieken naar oplichterij. Je word niet geïnformeerd voordat je gaat tanken dat dit de praktijk is. (Ik moet vandaag weer tanken en dus ben ik gewoon enige dagen Euro 250.00 kwijt?). Gelukkig heb ik dat nu op mijn rekening, maar stel dat ik dat niet had, dan moet je gewoon maar afwachten of het bedrijf je dat geld, waar ze helemaal geen recht op hebben, wel teruggestort krijgt.

Deze praktijken zijn volgens mij illegaal.

Wij vinden dat Dirk van den Broek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dirk van den Broek?