Klacht Dirk van den Broek: Folder op internet wijkt af van brievenbus folder

Klachtnummer
# 653231
Gebruiker
internetklacht
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gisteren 17-03-2023 s`middags bij Dirk Oogstplein Enschede geinformeerd naar de Medjoul dadels.
Antwoordt deze zijn uitverkocht
Vervolgens op internet gekeken en gezien dat dit filiaal niet meedoet aan deze aanbieding
Vandaag 18-03-2023 de dadels gekocht bij het filiaal aan de Rijnstraat Enschede
Ook vandaag geinformeerd aan het Oogstplein --> wederom uitverkocht ??
Wordt ik nou bedrogen of is het inderdaad zo ???

Gewenste oplossing

Uitleg over geldigheid v/d folder .
Waarom wordt op internet aangegeven dat een Filiaal niet meedoet aan bepaalde acties en ook niet kenbaar wordt gemaakt in de plaatselijke folder ?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dirk van den Broek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dirk van den Broek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen