Klacht Dirk van den Broek: geen service erg jammer

Klachtnummer
# 449445
Gebruiker
Motordefect
Datum
0 reacties

Details

De klacht

e-bike gekocht bij Dirk na 8 maanden probleem voorwielmotor doet niet meer en contact erg probleem bij FSN elke keer geen reactie

De oplossing

voorwielmotor reviseren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dirk van den Broek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dirk van den Broek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen