Klacht Dirk van den Broek: Geen service

Klachtnummer
# 456436
Gebruiker
Bobje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb gisteren een Dolce Gusto gekocht voor mijn moeder (91) dus heb het voorgedaan maar zij snapt er niets van vanochtend om 7 uur gelijk teruggegaan maar helaas zij nemen hem niet terug o.dat ik het één keer heb voor gedaan,
Ik hoef geen geld maar al geven zij maar een tegoed bon voor evt boodschappen.
Graag hoor ik wat van u
Mvg Sonja.

De oplossing

Geld terug of een tegoedbon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dirk van den Broek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dirk van den Broek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen