Klacht Dirk van den Broek: Niet naleven coronamaatregelen.

Klachtnummer
# 442166
Gebruiker
moerings
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op het filiaal Prinsenplein Rotterdam worden de maatregelen niet goed uitgevoerd. Eerst werden de karretjes neetjes ontsmet en werd er toezicht gehouden op het aantal klanten enz. Nu moet je zelf een wagentje pakken en ontsmetten maar dat gaat moeilijk met 2 lege flacons! Heb er wat van gezegd maar er zijn veel klachten hierover maar dat wordt door hogehand bepaald . Ook staan er meer mandjes en karretjes. Bovendien wordt er nu geen toezicht meer gehouden of de klanten wel een karretje meenemen en gaan ze zonder de winkel in eentje botste zowat tegen mij op. Er wordt in de winkel totaal geen rekening gehouden met de anderhalve meter ook niet door het personeel! Alleen bij de kassa zijn vakken gemaakt voor een rij met afstand. Dirk van den Broek ik heb astma en moet ook boodschappen doen maar niet zo ! De eerste weken was het perfect geregeld maar nu is het super laks!!

De oplossing

Toezicht houden op hoeveel klanten en desinfectiemiddelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dirk van den Broek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dirk van den Broek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen