Klacht Dirk van den Broek: Onduidelijke prijsvermelding.

Klachtnummer
# 379578
Gebruiker
HandigeOrka#277
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onduidelijke prijsvermelding.

Ijs was in de aanbieding voor 99 cent.
Bleken achteraf maar een paar smaken te zijn.
Heb nu meer dan 15 euro afgerekend i.p.v. 3 euro voor 3 bakken ijs.
Terugbrengen kon niet meer. Kassa meisje vertelde mij niks en terugbrengen kan ook niet omdat het ijs is.
Klantenservice kan mij niet helpen. Is mijn eigen fout blijkbaar.
Ik vind dat ik onvoldoende geïnformeerd ben.
15 euro weggegooid in een winkel waar ik zeker niet snel meer ga komen, ook niet voor aanbiedingen.

De oplossing

Dat ze IETS voor mij kunnen doen. Heb op meerdere manieren contact opgenomen met de klantenservice en niemand kon mij helpen.
Het allerliefst wil ik mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dirk van den Broek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dirk van den Broek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen