Klacht Dirk van den Broek: Zeer teleurgesteld in de kwaliteit van jullie producten!

Vlindereitjes0412

Afgelopen zondag (1-12-2019) heb ik bij de Dirk in Zoetermeer een verpakte 300gram gewassen spinazie gekocht, zoals ik iedere zondag bij de Dirk mijn boodschappen doe. Al 2 dagen salades gemaakt met de spinazie uit de verpakking. En gisteren (4-12-2019) zag ik hele hoop eitjes op een blad spinazie zitten. Heb de hele zak vervolgens weggegooid omdat ik het niet vertrouwde. Helaas had ik dus al 2 dagen uit de zak spinazie gegeten. Na onderzoek op internet kwam ik erachter dat het waarschijnlijk 'vlindereitjes' zijn!!! Verschrikkelijk dat jullie "gewassen" spinazie verkopen. Ik ben zwaar teleurgesteld in de Dirk. Heb vaker wat gevallen meegemaakt. Maar dit vind ik echt niet kunnen, ongelooflijk. Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden!!!

Ik weet hier natuurlijk ook geen raad mee...
Zou graag mijn geld terug willen en ik weet niet of ik nog boodschappen durf te doen bij de Dirk. Wellicht krijg ik op den duur mijn vertrouwen weer een beetje terug. Dat durf ik nu niet te zeggen. Ben benieuwd wat Dirk mij te bieden heeft als consument en trouwe klant.
Jullie vragen een foto. Ik heb de spinazie helaas dus weggegooid gisteren, omdat het er niet fris uit zag.

Wij vinden dat Dirk van den Broek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dirk van den Broek?