Klacht Discount Energie Rijswijk: Ik krijg geen bevestiging van mijn annulering van de energieovereenkomst.

Klachtnummer
# 538590
Gebruiker
Gebruiker1621602452
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 18-5 een energieovereenkomst afgesloten bij Discount Energie. Op 19-5 heb ik het herroepingsformulier energieovereenkomst via de e-mail opgestuurd naar dit bedrijf (zelfs3x) en een exemplaar aangetekend via de post. Ik heb 2x telefonisch contact gehad met het bedrijf en 2x een contactformulier via de site verstuurd met het verzoek mij per direct de annulering van de energieovereenkomst per e-mail te bevestigen, echter ze reageren nergens op!

Gewenste oplossing

Mij zsm een bevestiging sturen van het annuleren van de energieovereenkomst per e-mail. Ik heb een bedenktijd van 14 dagen, dus ik heb zeer snel het herroepingsformulier energieovereenkomst via de e-mail naar Discount Energie gestuurd.

1 reactie

  1. Auteur
    Discount Energie Rijswijk
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Als consument heeft u natuurlijk altijd 14 dagen bedenktermijn. Ik zie hier uw klantnummer. Ik heb het even voor u nagekeken en ik zie dat het contract vanmorgen door mijn collega al is geannuleerd. U krijgt in de loop van de dag ook nog de bevestiging van de annulering per mail.

    Alvast een fijn weekend en fijne pinksterdagen toegewenst!

    Met vriendelijke groet,

    Mike | Webcare Discount Energie

Ook een klacht indienen over Discount Energie Rijswijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen