Klacht Discount Energie Rijswijk: Schandalige behandeling door Discount energie
Details
Klacht
Ik heb in juni 2022 een energiecontract afgesloten bij Discount energie in januari 2022 wordt ik ineens zonder mijn toestemming of medeweten overgeplaatst naar Prik energie wel onder de zelfde voorwaarden nu heb ik een opzegboete moeten betalen aan mijn vorige energie maatschappij en in mijn contract met Discount energie staat dat zij deze gaan vergoeden met de eerste jaarafrekening echter is de situatie nu dat discount energie zegt nee je moet bij prikenergie zijn en prik energie zegt je moet bij discount energie zijn en vervolgens is discount energie nooit meer bereikbaar niet per mail niet per telefoon ook mijn account is gesloten en de internet adres is uit de lucht.Dus ben ik nu het slachtoffer van hun kwalijk handelen ik krijg nog 158 euro van hun terug van de jaarafrekening die op 12 januari was tot op heden niks ontvangen en ook reageren ze nergens meer op en heb ik nog recht op de opzegvergoeding die ik bij hun heb ingediend en bevestiging heb gekregen alle bewijzen heb ik nog dus al met al krijg ik nog 408,00 euro van hun. schandalig dat ze zo meet klanten omgaan betaal gewoon wat ik van jullie tegoed heb.
Ik heb deze klacht ook bij de ACM neergelegd en als ik binnen 14 dagen geen geld heb ontvangen ga ik het voorleggen bij de geschillencommissie energie.
Gewenste oplossing
ze moeten gewoon betalen waar ik recht op heb- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.