Klacht Discount energie: Niet betaalde eindafrekening van ruim €508,00

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 584649
Gebruiker
Freerk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

25-2. Na veel pogingen en ivullen digitale klachten rubriek geen reactie. Nig erger geen betaling van de eindsfrekening. Helaas heb ik besloten de vordering uit handen te geven. Ook wij hadden deze situatie niet gewenst en kunnen het geld best gebruiken in deze omstandigheid. Wij hopen dat discount zal reageren. Gr freerk

Gewenste oplossing

Reageren en antwoord geven op vetzork tot betaling
Geboden oplossing
Geen contact, niet bereikbaar, geen betaling eindafrekening van €508,00. Hoe nu verder. Uit handen geven kost ook geld en ook de deurwaarder krijgt geen contact. Ik heb diverse keren een berichtje op klachtenkompas ingevuld maar ook dan geen resultaat. Wat nu te doen? Gr Freerk lautenbag
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Discount energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Freerk
    Datum
    Krijg geen reacties op mailverkeer. Telefonisch onbereikbaar, betaling eindafrekening laat op zich wachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Discount energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen