Klacht Discountify.nl: Ik wil mijn product zsm in huis hebben OF zsm mijn geld terug!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 510613
Gebruiker
J. de Vocht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb eind november 2020 een product (gezichtsserum) gekocht en betaald (€ 24,95). Niks ontvangen en contact krijgen is onmogelijk. Mails komen retour. Laatste melding was dat het tussen 22 en 27 dec bezorgd zou worden, terwijl ze beloven dat ze de volgende dag bezorgen.

De oplossing

Ik wil mijn product zsm in huis hebben OF zsm mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Discountify.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. de Vocht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Discountify laat niks van zich horen!!! Geld geind, maar niks geleverd, SCHANDALIG!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Discountify.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen