Opgelost door Discountonly.nl: transport kosten op betaal nota zijn hoger dan zoals vermeld in de aanbieding

marjawolk

We kregen een aanbieding van NationaalBespaaradvies.nl voor een proefpakket met 5 scheermesjes voor € 0,00 , alleen moesten we de administratie en verzend kosten van € 3,95 betalen. We zijn hier op ingegaan, en hebben de gevraagde gegevens ingevuld. (bij discount only) Maar toen we wilden betalen via iDEAL, waren die kosten €5,95 geworden. Omdat we dit oneerlijk zaken doen vonden, hebben we niet betaald. Vervolgens kregen we een paar dagen later een herinnerings-email met het verzoek om te betalen. Een brief gestuurd met de uitleg wat de reden was waarom we niet betaalden. Als reactie kregen we een brief terug met de mededeling dat het proefpakket op 16 april 2014 naar ons is verstuurd en niet meer terug te halen is, we kunnen het terug sturen of alsnog betalen. Tot nu toe, 24 april 2014 hebben wij nog geen proefpakket gezien , maar al wel weer 2 betaal herinneringen gekregen. De zending is dus of-heel lang onderweg, of- er wordt toch gewacht op onze betaling.

Wij willen :
of- 5 mesjes voor het bedrag in de aanbieding € 2,95
of- van het contract af.

Discountonly.nl
    Beste M. Woltjer,Bedankt voor u reactie, het is spijtig dat u dit is overkomen. Wij hebben deze informatie door gestuurd naar onze marketing afdeling, onze publishers hebben dit aangepast. Neemt u graag contact op met de helpdesk voor een verdere oplossing.Wij zijn op werkdagen tussen 10:00 - 17:00 bereikbaar op tel. nr. 036 534 6722 en per e-mail op helpdesk@emecontact.com.Met vriendelijke groet,Helpdesk
    Discount Only
    Discountonly.nl
    Beste,Wij hebben uw klacht en gewenste oplossing herzien. Wij zullen u geen vervolgzendingen meer toesturen. Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd.Met vriendelijke groet,
    Discount Only
    marjawolk
    Discountonly heeft gedaan wat wij vroegen, nl. onze gegevens verwijderen uit hun bestand . daarmee is het dus afgehandeld , blijft alleen staan dat wij het een vreemde manier van zaken doen vinden..... iets voor niets aanbieden en dan - nadat je je gegevens hebt gegeven - zeggen dat er toch nog voor de onkosten betaald moet worden, een bedrag wat aan het eind nog eens werd verhoogd. hiervoor is geen verklaring , laat staan een excuus, voor gegeven.

marjawolk

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?