Klacht Discountonly.nl: 2e levering is komst en is niet gewenst,

Klachtnummer
# 63534
Gebruiker
Margolammers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al meerdere malen gebeld voor het abonnement af te melden en wil dus ook geen aanmaning via mail of pakket meer, had al 3x gebeld daarnaast 2 x van de eerste kosten betaald niet terug gekregen.ndanks dat ik gebeld over en het gemaild heb en dus kan laten zien dat ik twee keer overgemaakt heb!. en dus ik wil ik dat er iets aan gedaan wordt.

De oplossing

1e betaling terug betalen en het abonnement stop zetten!

1 reactie

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste,Ik vraag uw vriendelijk om contact op te nemen met ons webcare team van de helpdesk, zij zullen uw klacht verder in behnadeling nemen. wij zijn geopend op Maandag t/m donderdag geopend van 10:00 tot 16:00 vrijdag van 10:00 tot 14:00 nr. 036 534 6722 met vriendelijke groet,helpdesk
    discount only

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen