Klacht Discountonly.nl: aanmaning van verzendkosten

Klachtnummer
# 70582
Gebruiker
rafiel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik wil een klacht indienen tegen discount only voor iets wat ik niet heb gekregen.
ik krijg steeds een mail van boven genoemde bedrijf dat ik 5,95 euro moet betalen als verzendkosten voor iets wat ik niet heb gekregen en ze gaan ook nog dreigen met een incassoburaeu. wat kan ik hier aan doen

De oplossing

ik wil van het bedrijf af ik wil er niets meer mee te maken hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste Erik,Wij hebben geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen, helaas was u niet beschikbaar.
    Wij willen graag samen met u tot een oplossing komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze helpdesk via 036-5346722. Wij zijn bereikbaar op Dinsdag t/m Vrijdag van 10.00 tot 14.00.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen