Opgelost door Discountonly.nl: abc incasso brieven
Details
Klacht
Ik krijg incasso verzoeken voor een pakket wat ik teruggestuurd heb aan afzender omdat ik de kwaliteit te min vind en van deze ongewenste zendingen af wil.Je kon na een proefzending het abonnement zogenaamd opzeggen via de website maar daar bleek het onmogelijk om in te loggen. Voor dit gratis proefpakket heb ik trouwens 17,90 € betaald, maar de kwaliteit van de boxers is maar matig en staat niet in verhouding tot de prijs die je ervoor moet betalen. Ik heb de klantendesk gebeld (na 3 pogingen is het gelukt) om ze te verzoeken de verzendingen stop te zetten en heb sindsdien niets meer ontvangen maar krijg nu steeds dreigbrieven van abc dat ik € 57,99 moet betalen voor een pakket wat ik teruggestuurd heb. Volgens mij kunnen ze geen incassokosten rekenen en zijn ze zelf in gebreke gebleven door niet of moeilijk bereikbaar te zijn, en het inloggen op hun portal om voor mij niet te vatten redenen steeds mislukte waardoor ik niet bijtijds het abonnement kon opzeggen.
Gewenste oplossing
Ik wens niet te betalen voor producten die van bedenkelijke kwaliteit zijn en voor een pakket wat ik teruggestuurd heb. Ik wens geen incassoverzoeken meer te ontvangen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.