Opgelost door Discountonly.nl: abc incasso brieven

tomaat

Ik krijg incasso verzoeken voor een pakket wat ik teruggestuurd heb aan afzender omdat ik de kwaliteit te min vind en van deze ongewenste zendingen af wil.

Je kon na een proefzending het abonnement zogenaamd opzeggen via de website maar daar bleek het onmogelijk om in te loggen. Voor dit gratis proefpakket heb ik trouwens 17,90 € betaald, maar de kwaliteit van de boxers is maar matig en staat niet in verhouding tot de prijs die je ervoor moet betalen. Ik heb de klantendesk gebeld (na 3 pogingen is het gelukt) om ze te verzoeken de verzendingen stop te zetten en heb sindsdien niets meer ontvangen maar krijg nu steeds dreigbrieven van abc dat ik € 57,99 moet betalen voor een pakket wat ik teruggestuurd heb. Volgens mij kunnen ze geen incassokosten rekenen en zijn ze zelf in gebreke gebleven door niet of moeilijk bereikbaar te zijn, en het inloggen op hun portal om voor mij niet te vatten redenen steeds mislukte waardoor ik niet bijtijds het abonnement kon opzeggen.

Ik wens niet te betalen voor producten die van bedenkelijke kwaliteit zijn en voor een pakket wat ik teruggestuurd heb. Ik wens geen incassoverzoeken meer te ontvangen.

Discountonly.nl
    Beste Silvia,Wij hebben geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen, helaas was u niet beschikbaar. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via 036-5346722. Wij zijn geopend op Dinsdag t/m Vrijdag van 10.00 tot 14.00.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.
    Discountonly.nl
    Beste Silvia,Na telefonisch contact is het met tevredenheid opgelost.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.
    tomaat
    tot mijn verbazing werd de klacht meteen afgehandeld. Dossier is gesloten. Brieven van incasso abc worden gestopt!

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?