Opgelost door Discountonly.nl: Belachelijke leveringsvoorwaarden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60579
Gebruiker
jansen75
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb net als zovelen gebruik gemaakt van de aanbieding om "gratis" scheermesjes te ontvangen. Hiervoor heb ik ook netjes de factuur betaald voor de verzendkosten, wat uiterst curious is aangezien het volgens de website om een gratis pakket zou gaan. Echter, een paar weken later ontvang ik van DiscountOnly een nieuwe verzending, waarvoor ik €13,90 moet betalen. Als ik telefonisch contact met jullie opneem om erachter te komen hoe ik dit pakket kan retourneren en de verzendingen kan stopzetten, krijg ik van een medewerker te horen dat het onmogelijk is. Allereerst moet ik het pakket houden en moet ik deze ook betalen. Daarnaast krijg ik nog 2 verzendingen die ik ook moet afnemen en betalen. Op de vraag waar deze verplichting vermeld staat krijg ik geen antwoord. Het gesprek werd afgesloten met een zin die in mijn ogen verdacht veel klinkt als een dreigement: "Als u niet betaalt, sturen we u aanmaningen en zijn verdere gevolgen voor u...". In 2 woorden BELACHELIJK en ONBESCHOFT!

De oplossing

Mij uit jullie systeem halen en geen paketten meer versturen!

5 reacties

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste Mark,We hebben u net proberen te bereiken maar helaas kreeg ik uw voicemail. Kan u aangeven wanneer u bereikbaar bent? Dan kunnen we het samen oplossen.Met vriendelijke groet,
    Discount Only
  2. Auteur
    jansen75
    Datum
    Ik ben dagelijks te bereiken rond 12 uur en anders na 3 uur.Met vriendelijke groet,
    Mark
  3. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste Mark,We hebben u al een paar keer proberen te bereiken, maar helaas krijgen we uw voicemail.Met vriendelijke groet,
    Discount Only
  4. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste Mark,Vandaag hebben wij uw vrouw gesproken en het samen met maar opgelost.Met vriendelijke groet,
    Discount Only
  5. Auteur
    jansen75
    Datum
    Na het bellen van me vrouw
    Zij heeft het prima opgelost
    Met hun en het is klaar zo
    En wij zijn tevreden met de afhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jansen75
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen