Klacht Discountonly.nl: Bestelling niet ontvangen, wel betalen, abc incasso

bieda@home.nl

3 proefpakketten aangevraagd, 1 ontvangen, 2 niet.
De verzendkosten voor dit ene pakket betaald.
Nu krijgen we herinneringen en onlangs brieven van ABC incasso dat wij in gebreke zijn gebleven en de kosten incl. Incassokosten moeten betalen anders willen ze dagvaarden.
Wij hebben bij zowel Discount Only als ABC incasso aangegeven dat we niets hebben ontvangen, dit vind men niet relevant en claimen de pakketten te hebben verzonden.
ABC incasso eist dat ik bewijs deze pakketten nooit te hebben ontvangen, in tegenstelling tot het bewijs overhandigen dat zij de pakketten hebben verzonden.
Zeer agressieve manier van behandelen, zonder enige vorm van respect en niet willen horen wat de klachten van de klant is.

Nooit meer iets te maken willen hebben met ABC incasso en Discount Only.
Deze praktijken moeten worden gestopt.

Discountonly.nl
    Beste Meneer Warner,Wij hebben geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen, helaas was u niet beschikbaar.
    Wij willen graag samen met u tot een oplossing komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze helpdesk via 036-5346722. Wij zijn bereikbaar op Dinsdag t/m Vrijdag van 10.00 tot 14.00.Met vriendelijke groet,
    Discountonly.nl
    Beste meneer Warner,na telefonisch contact is het na tevredenheid opgelost.Met vriendelijke groet,
    Discountonly.nl
    Beste,U heeft uw klacht geplaatst op klachtenkompas.nl en wij hebben hier reeds op gereageerd. Helaas heeft u nog geen reactie gegeven hierop. Wij hopen dat het naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?