Klacht Discountonly.nl: discount only

Klachtnummer
# 62993
Gebruiker
carla
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb een gratis proefpakket met boxershort besteld alleen de verzendkosten betalen. Vervolgens word er ongevraagd weer een pakket afgestuurd die je volledig moet betalen. De voorwaarden zijn bij mij nooit zichtbaar op pc gekomen. Ik zit hier helemaal niet op te wachten. Ik wil deze veplichtingen ongevraagd niet. Kortom direct de zendingen stop zetten en dus ook geen betalingen. Ook nu heb ik de facruur via mail al binnen maar nog geeb pakketje gezien. En als deze komt wil ik dit graag gelijk retour doen.

De oplossing

Per direct graag de zendingen stop zetten zonder verplichte betalingen en wat nu nog onderweg is retour zenden. Daarnaast moet dit bedrijf met deze verplichtingen ophouden en gelijk dit duidelijk erbij zetten bij hun reclame.

2 reacties

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste,
    Ik vraag uw vriendelijk om contact op te nemen met ons webcare team van de helpdesk, zij zullen uw klacht verder in behnadeling nemen.
    wij zijn geopend op Maandag t/m donderdag geopend van 10:00 tot 16:00 vrijdag van 10:00 tot 14:00 nr. 036 534 6722
    met vriendelijke groet,
    helpdesk
    discount only
  2. Auteur
    carla
    Datum
    DE KLACHT IS NAAR WENS OPGELOST.

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen