Opgelost door Discountonly.nl: gratis scheermesjes echt niet en vast aan abonnement

willievkw

had wilkinson mesjes besteld 5 stuks gratis. echt niet portokosten betalen (kan ik nog mee leven) maar dat je vervolgens ook vast zit aan vervolgzendingen schiet bij mij verkeerd. mijn abonnement ook meteen opgezegd alleen kan dit pas per 2-9-2014 ipv per maand.
pas dus op met deze manier van kopen

geen vervolgzendingen meer en mag dit wel op deze manier
einde contract in maan ipv 2-9-2014
foute manier van adverterenfactuurnummer DCO017206

Discountonly.nl
    Beste Wilco,Dank voor uw feedback. Het is jammer om te lezen dat onze intentie niet duidelijk is overgekomen. Wij willen een last(en) van klanten overnemen, en natuurlijk geen klachten veroorzaken.Wij zijn heel transparant, u kunt duidelijk en vaak zien waar u zich voor heeft aangemeld. Bij de volgende link kunt u enkele voorbeelden zien waar dit vermeld staat; ‘’http://discountonly.eu/faq/nl.php‘’Als u vragen heeft dan nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze helpdesk. Wij beantwoorden graag e.v.t. vragen die u nog heeft.
    Wij zijn op werkdagen tussen 10:00 - 17:00 bereikbaar op tel. nr. 036 534 6722 en per e-mail op helpdesk@emecontact.com.Met vriendelijke groet,Helpdesk
    Discount Only
    Discountonly.nl
    Beste,Wij hebben uw klacht en gewenste oplossing herzien. Wij zullen u geen vervolgzendingen meer toesturen. Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd.Met vriendelijke groet,
    Discount Only
    willievkw
    goede afhandeling en toch nog snelle reactie zal wel twee keer nadenken om bij hun iets te bestellen

willievkw

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?