Klacht Discountonly.nl: Krijg steeds naleveringen van scheermesjes die ik niet besteld heb

Klachtnummer
# 66864
Gebruiker
tvd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb eenmalig gratis scheermesjes besteld. Maar krijg nu telkens weer een nieuw pakket met kosten naar me toegestuurd waar ik niets mee van doen heb.

De oplossing

Geen leveringen en ook geen facturen meer

1 reactie

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste Theo,Wij hebben geprobeerd om u telefonisch te bereiken, helaas was u niet beschikbaar.Wij hebben uw abonnement per direct opgezegd. Hiermee lijkt mij het zo opgelost.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen