Opgelost door Discountonly.nl: Mail mbt betaalverzoek

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61417
Gebruiker
Zwier
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Discount only blijft mailtjes met verzoek tot betaling sturen ondanks dat er geen pakket toegestuurd is.

Met een zeer vaag contract van hun kant met onleesbare kleine lettertjes ben je na een gratis proefpakket ( van 5,95. Wat THE f.....) gratis ??????

Ze blijven nu vervolgzendingen sturen maar willen voordat ik iets heb ontvangen weer geld, nu €13,95 opstrijken. Echter niets ontvangen geeft mi ook nergens recht op.

Hoe kom ik van deze flauwekul af? Reacties op hun betaalverzoek levert niets op.

Wie helpt?

De oplossing

Per direct ontbinding van het nep contract. Mocht ik nog een zending ontvangen dan gaat deze ongeopend retour

3 reacties

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste,Wij hebben vernomen dat u nog geen contact heeft opgenomen met onze telefonische helpdesk. Ik nodig u uit om contact op te nemen met onze helpdesk. Vraag dan A.u.b naar het webcare team. Hopelijk kunnen wij samen u probleem oplossen.Met vriendelijke groet,Helpdesk
    Discount Only
  2. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste,Zoals zojuist besproken is dit in goede samenwerking met u opgelost.Met vriendelijke groet,Helpdesk
    Discount Only
  3. Auteur
    Zwier
    Datum
    Afgehandelf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zwier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen