Opgelost door Discountonly.nl: Mail mbt betaalverzoek

Zwier

Discount only blijft mailtjes met verzoek tot betaling sturen ondanks dat er geen pakket toegestuurd is.

Met een zeer vaag contract van hun kant met onleesbare kleine lettertjes ben je na een gratis proefpakket ( van 5,95. Wat THE f.....) gratis ??????

Ze blijven nu vervolgzendingen sturen maar willen voordat ik iets heb ontvangen weer geld, nu €13,95 opstrijken. Echter niets ontvangen geeft mi ook nergens recht op.

Hoe kom ik van deze flauwekul af? Reacties op hun betaalverzoek levert niets op.

Wie helpt?

Per direct ontbinding van het nep contract. Mocht ik nog een zending ontvangen dan gaat deze ongeopend retour

Discountonly.nl
    Beste,Wij hebben vernomen dat u nog geen contact heeft opgenomen met onze telefonische helpdesk. Ik nodig u uit om contact op te nemen met onze helpdesk. Vraag dan A.u.b naar het webcare team. Hopelijk kunnen wij samen u probleem oplossen.Met vriendelijke groet,Helpdesk
    Discount Only
    Discountonly.nl
    Beste,Zoals zojuist besproken is dit in goede samenwerking met u opgelost.Met vriendelijke groet,Helpdesk
    Discount Only
    Afgehandelf

Zwier

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?