Klacht Discountonly.nl: niet van plan te betalen

Klachtnummer
# 83004
Gebruiker
henk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na diverse pogingen om via discount only in contact te komen, via de mail, tot op heden nog geen resultaat. Discount only heeft nu incassobureau ingeschakeld en heb inmiddels aanmaning ontvangen. Ga die niet betalen omdat ik zending heb terug gestuurd en dat ook diverse keren heb laten weten.

De oplossing

dat ik uit de systemen van discount only kom en van de incasso opdracht afkom.

3 reacties

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Damhuis,Na telefonisch contact is het na tevredenheid opgelost.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.
  2. Auteur
    henk
    Datum
    Oplossing is naar tevredenheid alleen vannacht weer van rapido incasso bericht gehad over openstaande vordering, terwijl aangegeven was dat er geen vordering meer is.
  3. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Geachte heer Damhuis,Ik heb van Rapido Incasso vernomen dat uw dossier is gesloten.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen