Klacht Discountonly.nl: niets besteld

Klachtnummer
# 72929
Gebruiker
gingersnap
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik heb niets besteld bij discount only maar wel een rekening voor 5,95 portokosten
heb reeds gemaild naar jullie en kreeg te horen dat ik wel besteld heb en dat is niet het geval.

De oplossing

uit bestand halen geen rekening meer graag

2 reacties

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste Setty,Wij hebben geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen, helaas was u niet beschikbaar.
    Wij willen graag samen met u tot een oplossing komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen met onze helpdesk via 036-5346722. Wij zijn bereikbaar op Dinsdag t/m Vrijdag van 10.00 tot 14.00.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.
  2. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste Setty,Na telefonisch contact is het na tevredenheid opgelost.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen