Opgelost door Discountonly.nl: Ongevraagde betaal verzoek

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 78791
Gebruiker
halijode
Datum
3 reacties

Details

De klacht

vandaag kreeg ik via de mail een bericht dat ik nog moest betalen (€5,95)
Ik heb nooit gehoord van "discount only" dus lijkt het mij een strak plan om niet te reageren ook omdat er een link bij zit waar ik dan op moet klikken om te betalen!

De oplossing

Ik weet niet waar het vandaan komt maar ik wil geen contact met .

3 reacties

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Geachte heer Opgelder,Wij hebben geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen, helaas was u niet beschikbaar.Zou u kunnen aangeven wanneer wij u het beste kunnen bereiken?Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.
  2. Auteur
    halijode
    Datum
    in principe ben ik gewoon bereikbaar maar ben ook druk met mijn werk.grt Harry
  3. Auteur
    halijode
    Datum
    factuur is gecrediteerd en mijn zogenaamde account wordt verwijderd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
halijode
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen