Klacht Discountonly.nl: Ongevraagde zendingen na proefzending

Klachtnummer
# 63094
Gebruiker
Marjonjansen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eind april heb ik via email een proefzending van een damesboxershort ontvangen, 6juni jl. ontving ik een factuur per email (DCO021727, betreffende een vervolgzending. Behalve dat deze vervolgzending niet is geleverd wenste ik alleen de proefzending. Na telefonisch contact met de helpdesk, waarin ik heb aangegeven dat ik VOOR 14 mei de proefzending heb aangevraagd en geen zendingen meer wens te ontvangen, werd mij meegedeeld dat er 1mnd van mijn"abonnement" werd afgehaald, uit COULANTIE.
Dit is mijn inziens geen coulantieregeling. Ik hoef geen facturen voor dingen die ik niet ontvang en bovenal ik wens geen vervolgzendingen.
Graag het "contract' met onmiddellijke ingang annuleren, eventuele vervolgzendingen worden door mij geretourneerd.

De oplossing

Annuleren van het niet door mij gevraagde contract met onmiddellijke ingang.
Klantnummer DCO 021727

2 reacties

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste,Het is jammer om te lezen dat u het niet eens bent met de coulantie regeling en het niet mededeeld bij ons, maar wel via consumentenbond. Wij vragen u vriendelijk om contact op te nemen met ons webcare team van de helpdesk: 036 534 6722.Wij horen graag van u.met vriendelijke groet,helpdesk
    discount only
  2. Auteur
    Marjonjansen
    Datum
    Ik heb meteen contact opgenomen met jullie klantenservice, hier werd mij mijns inziens geen redelijke oplossing geboden. Waarom zou mijn verwachting van jullie webcamera klantenservice hoger zijn, jullie dienen je immers aan jullie protocollen en regels te houden. Nog steeds is het pakket waar ik wel een factuur voor heb ontvangen niet bezorgd, gelukkig maar, spaart mij het terugsturen. Ben er echter van overtuigd dat er binnenkort een betalingsherinnering komt! Jammer....

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen