Klacht Discountonly.nl: onterechte factuur en aanmaning

Klachtnummer
# 83439
Gebruiker
Bokito
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 10-11-2014 heb ik een aanmaning ontvangen voor € 5,95. Als we nu niet betalen, komen er incassokosten bij. Wij hebben nog nooit één scheermesje ontvangen, dus heb ik niet de intentie om de factuur te betalen. En een telefoonnummer erbij vermelden, zou erg fijn zijn, dan kunnen de mensen contact opnemen.

De oplossing

Gelieve mij uit het klantenbestand te halen, daar ik geen scheermesjes heb ontvangen.
Ook weet ik niet precies, wanneer en waar ik die besteld zou moeten hebben.
In ieder geval hebben wij geen scheermesjes nodig en wensen wij geen facturen meer te ontvangen van niet geleverde produkten.

1 reactie

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    geachte heer, mevrouw Koster,Na telefonisch contact is het na tevredenheid opgelost. Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen