Opgelost door Discountonly.nl: Onterechte vervolgzendingen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 69112
Gebruiker
Vera
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ook ik liet me vangen aan de 'gratis' scheermesjes. Toen ik mijn gegevens had ingevuld en op 'volgende' drukte zag ik dat er verzendingskosten moesten betaald worden, hier haakte ik af want het aanbod was gratis. Vervolg? Het pakket werd toch opgestuurd mét aanmaning en dreiging van een incassobureau. Om van de miserie af te zijn betaalde ik toch het ontvangen pakket ( dat is natúúrlijk hun bedoeling ) en ik zag dat je je abonnement (huh?) moest opzeggen op hun portal, heb ik ook gedaan waar dan blijkt dat dit maar kan na ontvangst en betaling van drie extra pakketten.
Dit is mij een brug te ver. Ondertussen brief van incassobureau gekregen omdat ik de tweede zending nog niet betaald heb, ik heb trouwens geen tweede pakket gekregen, met het verzoek om 54,70 € te betalen. Het ECC is er ondertussen mee bezig en daarnaast heb ik een jurist onder de arm genomen. Ik betaal niet.

De oplossing

Ik wil dat alle aanmaningen, inclusief van het incassobureau ingetrokken worden.
Dat ik met rust gelaten word en dat al mijn gegevens uit hun systeem verdwijnen.
Ik heb dit niet gevraagd maar werd dit opgedrongen.

4 reacties

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste Vera,Wij hebben geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen, helaas zijn de telefoonnummers die u aangeeft niet bestaande telefoon nummers te zijn. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen via 036-534 6722. Wij zijn geopend op dinsdag t/m vrijdag van 10.00 tot 14.00Met vriendelijke groet,
    Helpdesk
  2. Auteur
    Vera
    Datum
    Beste,
    Ik heb wel degelijk een juist telefoonnummer opgegeven, ik woon in België dus daar hoort natuurlijk nog 0032 voor. Mvg,
    Pieters Vera
  3. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste Vera,Na telefonisch contact is het na tevredenheid opgelost.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.
  4. Auteur
    Vera
    Datum
    Na contact opgenomen te hebben met de helpdesk werden alle openstaande facturen, inclusief bij ABC incasso zonder problemen afgesloten. Toch vreemd dat alles opeens wel kan opgelost worden.
    Ik ben tevreden dat ik mij hier geen zorgen meer over hoef te maken maar ik blijf dit hele gebeuren géén manier van werken vinden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vera
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen