Klacht Discountonly.nl: Openstaande kosten niet bij mij bekend maar wel incasso

Klachtnummer
# 62615
Gebruiker
Wendy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In februari is er een verkeerd product geleverd. Dagen geprobeert in te loggen met gegevens die niet werktten. Na telefonisch overleg is het pakket retour gestuurd en heb ik specifiek gevraagd of er nog verplichtingen open stonden. De medewerker gaf aan dat het nu oke was en dat er geen verplichtingen meer waren. Ik heb nog gevraagd of het geen probleem was dat ik niet in de portal kon komen. Daarna geen post of mailing meer ontvangen.

Nu enkele maanden later geven ze telefonisch niet thuis en zadelen mij op met een vervelend incassobureau.

De oplossing

Een brief met daarin het openstaande bedrag en het intrekken van de incasso-opdracht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Discountonly.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen