Opgelost door Discountonly.nl: proefpakket besteld nu vast aan 3 leveringen

ludovandelaar

Ze adverteren met gratis ee proefpakket proberen wat dus heel interesant lijkt maar je zit dus vast aan 3 leveringen mits je get proefpakket niet retour zendt binnen 14 dagen

Ik wil van die vervolg zendingen af de reeds (1e) vervolgzending en wil ik ook wel betalen maar daar mee is het klaar .

Discountonly.nl
    Beste Ludo,Dank voor uw feedback. Het is jammer om te lezen dat onze intentie niet duidelijk is overgekomen. Wij willen een last(en) van klanten overnemen, en natuurlijk geen klachten veroorzaken.
    U heeft wettelijk (art.7:46d Wet Koop op Afstand) het recht om een product binnen 7 werkdagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren. Wij geven u daar nog eens 7 dagen bij, zodat u 14 dagen de tijd heeft om het proefpakket retour afzender te sturen. Zodra wij het proefpakket retour hebben ontvangen, zeggen wij ook uw vervolgzendingen op. Ook kunt u ons bellen of mailen om op te zeggen. Daarnaast kunt u op onze website exact lezen waar u zich voor aanmeld. Wij zijn heel transparant, u kunt duidelijk en vaak zien waar u zich voor heeft aangemeld. Bij de volgende link kunt u enkele voorbeelden zien waar dit vermeld staat; ‘’http://discountonly.eu/faq/nl.php‘’Als u vragen heeft dan nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze helpdesk. Wij beantwoorden graag e.v.t. vragen die u nog heeft.
    Wij zijn op werkdagen tussen 10:00 - 17:00 bereikbaar op tel. nr. 036 534 6722 en per e-mail op helpdesk@emecontact.com.Met vriendelijke groet,Helpdesk
    Discount Only
    Beste,
    Als jullie zo gezegd geen klachten willen veroorzaken, waarom komen jullie de klant niet tegemoed ?
    Blijkbaar is jullie overeenkomst niet duidelijk genoeg!
    Dit berust op het feit dat over dit onderwep meerder klachten zijn zoals je kunt zien. Mijn mening, pure misleiding.Nog steeds hoop ik tot een oplossing te komen.groet Ludo van de Laar
    Discountonly.nl
    Beste,Wij hebben uw klacht en gewenste oplossing herzien. Wij zullen u geen vervolgzendingen meer toesturen. Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd.Met vriendelijke groet,
    Discount Only
    Beste,
    Fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen Met vriendelijke groet

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?