Klacht Discountonly.nl: Rekening ontvangen maar geen producten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 67079
Gebruiker
Van den heuvel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben via een incassobureau een mail gekregen om te betalen en later via een brief.
Het bedrag was € 3,95 en werd verhoogd met incassokosten van € 40.
We hebben gebeld naar AB Incasso en hoorden dat het ging om scheermesjes die we besteld zouden hebben.
We hebben niets besteld en niets ontvangen!! We hebben AB Incasso wel betaald.
Daarna 2 maal Disocuntonly.nl gebeld en we zouden die dag een mail ontvangen met de oplossing van het probleem. We hebben tot heden geen mail ontvangen.

De oplossing

We willen graag het bedrag ad € 43,97 terug ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Discountonly.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Van den heuvel
    Datum
    ik heb niets vernomen van discount only!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Van den heuvel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen