Klacht Discountonly.nl: Schadevergoeding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 69373
Gebruiker
geschoren
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op hun site dacht ik gratis mesjes te bestellen maar de bestelling kon niet worden afgerond ook geen betaling van de kosten. Evengoed een herinnering met factuur. Mijn reactie: Ik heb niets besteld. Een mail later meldden ze: Op 18-05 is het pakje verstuurd. Mijn reactie OK op 20-06 ben ik weer thuis dan zal ik betalen, geef me een banknummer om het over te maken. Dat hebben ze gestuurd.
Vervolgens op 29-05 een”ingebreke stelling” van abc-incasso met een betaaltermijn van 5 dagen. Daarop heb ik abc gemeld een overeenkomst met discount only te hebben. Van abc-incasso heb ik even niets vernomen.
Thuisgekomen lag er GEEN pakje!! Dat heb ik gemeld met de vraag wat nu? Geen boe of bah.
Wel weer achtervolging van abc-incasso tot een aankondiging van de deurwaarder toe.
Ik had inmiddels een klacht geplaatst op klachtenkompas en ik had me gewend tot de rechtswinkel. Toen een jurist een brief schreef kreeg ik plots een "oplossing" factuur en abonnement?? weg. Nu wil ik de €40 terug

De oplossing

De aan de jurist betaalde € 40 terug van de veroorzaker: Discount

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Discountonly.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    geschoren
    Datum
    Oplichterspraktijken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
geschoren
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen