Klacht Discountonly.nl: scheermesjes

Klachtnummer
# 63249
Gebruiker
monique
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na de eerste bestelling gelijk aangegeven niets meer te willen ontvangen krijg ik alleen nog de rekening.bellen en mailen heeft geen zin ze geven geen gehoor,
Wat nu????

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste,Wij hebben geen opzegging of retourzending van u ontvangen hierdoor zijn wij ervanuit gegaan dat u tevreden bent en zijn de vervolgzendingen ingegaan. wij willen graag u klacht verder behnadelen, neem daarom a.u.b contact op met onze helpdesk en vraag naar het webcare team. Wij zijn op werkdagen tussen 10:00 - 16:00 bereikbaar op tel. nr. 036 534 6722 met vriendelijke groet,Helpdesk
    Discount Only

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen