Klacht Discountonly.nl: Scheermesjes toegezonden plus rekening

Klachtnummer
# 77531
Gebruiker
R
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Mijn dochtert van 14 jaar oud heeft zonder mijn toestemming " gratis " proefpakket met 5 scheermesjes bij Discount Only besteld maar ik moet nu een rekening van 5.95 betalen.
Kan ik deze retour zenden naar dit bedrijf ik ben het namelijk niet eens met deze "gratis" aankoop van haar.

Gewenste oplossing

Mesjes retour factuur niet betalen , ik wens verder ook geen producten en facturen van dit bedrijf meer te ontvangen

4 reacties

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    geachte mevrouw Dorresteijn,Volgens mij hebben wij dit al opgelost via de mail.
    Deze klacht lijkt mij dan ook overbodig.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.
  2. Auteur
    R
    Datum
    Waarom wordt er dan nog tot de dag van vandaag een herinneringsfactuur door jullie gestuurd?????
  3. Auteur
    R
    Datum
    Zie klacht en antwoord van jullie bij klachtenkompas.
    Artikelen zijn retour gestuurd en ik verwacht een creditnota van uRenate DorresteijnOp 3 okt. 2014 om 09:03 heeft Discount Only het volgende geschreven:Beste R Dorresteijn,Uit onze administratie is gebleken dat, de betaling van factuurnummer DCO031453 ten bedrage van € 5,95 nog niet is ontvangen.Factuurnummer: DCO031453
    Factuurdatum: 18-09-2014
  4. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Dorresteijn,Uw account is in ons systeem opgezegd, en uw factuur is gecrediteerd.Met vriendelijke groet,
    Helpdesk.

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen