Klacht Discountonly.nl: sokkken

Klachtnummer
# 59264
Gebruiker
phaff
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik kreeg 5 paar sokken toegestuurd, die ik niet heb besteld. Ik zend ze daarom retour.

Ik heb eerder ook al sokken gehad, die waren wel besteld.

Gewenste oplossing

sokken retour

2 reacties

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste Hanneke,U heeft wettelijk (art.7:46d Wet Koop op Afstand) het recht om een product binnen 7 werkdagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren. Wij geven u daar nog eens 7 dagen bij, zodat u 14 dagen de tijd heeft om het proefpakket retour afzender te sturen. Zodra wij het proefpakket retour hebben ontvangen, zeggen wij ook uw vervolgzendingen op. Ook kunt u ons bellen of mailen om op te zeggen. Daarnaast kunt u op onze website exact lezen waar u zich voor aanmeld. Na 14 dagen gaan wij ervan uit dat u tevreden bent en gaat het abonnement in. Zo kunt u nog genieten van 3 vervolg zendingen.Voor vragen over u opzegging kunt u tevens ook contact opnemen met ons. U kunt dit ook zelf doen op ons portal: ‘’http://portal.discountonly.eu’’Als u vragen heeft dan nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze helpdesk. Wij beantwoorden graag e.v.t. vragen die u nog heeft.
    Wij zijn op werkdagen tussen 10:00 - 17:00 bereikbaar op tel. nr. 036 534 6722 en per e-mail op helpdesk@emecontact.com.Met vriendelijke groet,Helpdesk
    Discount Only
  2. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste,Wij hebben uw klacht en gewenste oplossing herzien. Wij zullen u geen vervolgzendingen meer toesturen. Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd.Met vriendelijke groet,
    Discount Only

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen