Klacht Discountonly.nl: sokkken

phaff

Ik kreeg 5 paar sokken toegestuurd, die ik niet heb besteld. Ik zend ze daarom retour.

Ik heb eerder ook al sokken gehad, die waren wel besteld.

sokken retour

Discountonly.nl
    Beste Hanneke,U heeft wettelijk (art.7:46d Wet Koop op Afstand) het recht om een product binnen 7 werkdagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren. Wij geven u daar nog eens 7 dagen bij, zodat u 14 dagen de tijd heeft om het proefpakket retour afzender te sturen. Zodra wij het proefpakket retour hebben ontvangen, zeggen wij ook uw vervolgzendingen op. Ook kunt u ons bellen of mailen om op te zeggen. Daarnaast kunt u op onze website exact lezen waar u zich voor aanmeld. Na 14 dagen gaan wij ervan uit dat u tevreden bent en gaat het abonnement in. Zo kunt u nog genieten van 3 vervolg zendingen.Voor vragen over u opzegging kunt u tevens ook contact opnemen met ons. U kunt dit ook zelf doen op ons portal: ‘’http://portal.discountonly.eu’’Als u vragen heeft dan nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze helpdesk. Wij beantwoorden graag e.v.t. vragen die u nog heeft.
    Wij zijn op werkdagen tussen 10:00 - 17:00 bereikbaar op tel. nr. 036 534 6722 en per e-mail op helpdesk@emecontact.com.Met vriendelijke groet,Helpdesk
    Discount Only
    Discountonly.nl
    Beste,Wij hebben uw klacht en gewenste oplossing herzien. Wij zullen u geen vervolgzendingen meer toesturen. Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd.Met vriendelijke groet,
    Discount Only

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?