Klacht Discountonly.nl: valse faktuur

Klachtnummer
# 107835
Gebruiker
wales
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Easy Mobile experience onder de naam van myattachment een factuur van € 15,00 voor een maandabonnement: Automatic Renewal service.

Ik heb een mail gestuurd met als mededeling: ik heb niets besteld en wis mijn naam in uw administratie

De oplossing

mijn naam en adresgegevens in hun administratie wissen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Discountonly.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen