Opgelost door Discountonly.nl: vervolgverzending in opkomst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61493
Gebruiker
Harry97
Datum
17 reacties

Details

Klacht

KLACHT Via internet

proefpakket boxershort besteld en betaald. Vandaag een mailtje binnengekregen dat ik op 1-06-2014 weer een pakketje binnenkrijg waar ik niet om heb gevraagt. Ik zie al meer klachten over dit bedrijf en ik ben het hier noet mee eens ik heb ook een nailtje gestuurd waarin staat dat ik mijn lidmaatschap en pakketje wil anuleren. Hopelijk kunnen jullie voor 1 juni zorgen dat ze mij uit het systeem halen.

Mijn klanten nummer is DCO018783

Gewenste oplossing

Geen vervolgverzending geen mailtjes van dit bedrijf en mijn gegevens uit het systeem
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

17 reacties

  1. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste,Wij verzoeken u om contact op te nemen met onze Helpdesk, vraag a.u.b naar het webcare team. De helpdesk is geopend van 10:00 tot 17:00 van maandag tot en met vrijdag.Met vriendelijke groet,Helpdesk
    Disocunt Only
  2. Auteur
    Harry97
    Datum
    Ik kan helaas niet telefoneren ik verblijf bij mijn oma en ik heb geen telefoon mijn oma is arm sorry
  3. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste Devlin,Kunnen wij uw wel bereiken op het opgegeven (bij deze klacht) telefoonnummer?Met vriendelijke groet,Helpdesk
    Disocunt Only
  4. Auteur
    Harry97
    Datum
    Helaas niet kan het op een andere manier
  5. Auteur
    Harry97
    Datum
    mijn telefoon ligt momenteel bij de maker
  6. Auteur
    Harry97
    Datum
    en mijn oma heeft geen zin in gezeik dus zij wilt niet dat ik haar nummer doorgeef
  7. Auteur
    Harry97
    Datum
    En als ik morgen het pakketje binnenkrijg zorg ik dat ik zware maatregels trek en dan ben je verloopig niet van mij af ben echt pissig
  8. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste,We hebben u verschillende malen proberen te bereiken ook via e-mail. Helaas zonder reactie van uw kant.U geeft aan dat u "zware maatregels trekt" graag uw toelichting op klachtenkompas.met vriendelijke groet,
    Discount Only
  9. Auteur
    Harry97
    Datum
    Ik heb geen email ontvangen en ik ben niet telefonisch berijkbaar ik walg hiervan als ik u mijn gegevens geef kunt u dan zo snel mogelijk mij uit uw systeem verwijderen
  10. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste,Dat u telefonisch niet bereikbaar bent heeft u meerdere malen kenbaar gemaakt, wij hebben u gemaild op het opgegeven e-mailadres.Graag uw correcte gegeven zodat we u kunnen bereiken. U geeft aan dat u "zware maatregels trekt" graag uw toelichting op klachtenkompas. Met vriendelijke groet,
    Discount Only
  11. Auteur
    Harry97
    Datum
    Wat is nou het probleem u heeft mij gegevens ik hem geen enkele mail ontvangen en u heeft mijn gegeven wat wilt u nog meer haal mij gewoon uit het systeem
  12. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste,Nogmaals we hebben u gemaild. Graag uw correcte gegeven zodat we u kunnen bereiken. Met vriendelijke groet,
    Discount Only
  13. Auteur
    Harry97
    Datum
    Ik denk dat u het verkeerde mail adres in typt het is devlin_loch@online.nl
  14. Auteur
    Discountonly.nl
    Datum
    Beste,Zojuist hebben we nogmaals contact met u opgenomen en we gaan er vanuit dat het naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,
    Discount Only
  15. Auteur
    Harry97
    Datum
    Ja bedankt ik ben tevreden ik zal het pakketje retouren
  16. Auteur
    Harry97
    Datum
    Moet ik bij retouren postzegrls plakke
  17. Auteur
    Harry97
    Datum
    tevreden heb nog geen pakketje ontvangen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Discountonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen